
Tento dokument upravuje spôsob, akým advokátska kancelária Šiška & advokáti, s. r. o. spracúva a chráni vaše osobné údaje v súlade s článkami 13 a 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o ich voľnom pohybe („GDPR“), ako aj so zákonom o ochrane osobných údajov a zákonom o advokácii.
Tieto zásady ochrany osobných údajov vysvetľujú, aké osobné údaje advokátska kancelária Šiška & advokáti, s. r. o. zhromažďuje, ako ich používa a na aké účely. Vzťahujú sa najmä na údaje získané prostredníctvom používania tejto webovej stránky, ako aj na informácie, ktoré nám poskytnete pri objednávke našich právnych služieb, registrácii alebo prihlásení na odber našich informačných materiálov.
Osobnými údajmi, ktoré sú spracovávané, budú iba osobné údaje, ktoré nám sami poskytnete, teda Vaša e-mailová adresa, prípadne Vaše meno a priezvisko (ak to vyplýva z e-mailovej adresy) a telefónne číslo.
Prevádzkovateľom vašich osobných údajov je advokátska kancelária Šiška & advokáti, s. r. o., so sídlom Mýtna 42, 811 07 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 36 868 582, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 65787/B.
1. Účel a právny základ spracovania
Vaše osobné údaje uvedené vyššie budeme spracovávať iba za účelem vzájomného kontaktovania sa.
Účel:
- Poskytovanie právnych služieb
- Konzultácia
- Poskytovanie iných ako právnych služieb
- Účtovné a daňové účely
2. Uchovávanie údajov
Ochrana Vašich osobných údajov je našou prioritou.
Vaše osobné údaje uchovávame len po dobu, ktorá je primerane nevyhnutná na dosiahnutie účelov, na ktoré boli získané. Táto doba zahŕňa aj splnenie právnych, regulačných, daňových a účtovných povinností.
E-mail a telefónne číslo, ktoré nám poskytnete neodovzdávame ani nesprístupňujeme tretím osobám. Výnimkou z vyššie uvedeného je iba prípadné postúpenie informácií štátnemu orgánu, ktoré vyplýva zo zákona.
Vaše osobné údaje neposkytneme do tretích zemí alebo medzinárodným organizaciám, ktoré neposkytujú ochranu osobných údajov.
3. Doba uloženia
Pri určovaní doby uchovávania osobných údajov zohľadňujeme viaceré faktory, ako sú: rozsah, povaha a citlivosť údajov, potenciálne riziko zneužitia alebo neoprávneného zverejnenia, účely ich spracúvania a dostupnosť alternatívnych spôsobov na dosiahnutie týchto účelov. Zároveň sa riadime príslušnými právnymi, regulačnými, daňovými, účtovnými a inými relevantnými požiadavkami.
Skartačná lehota klientskeho spisu je 10 rokov a plynie odo dňa, keď sú splnené všetky podmienky pre uloženie spisu do archívu.
4. Zdroje osobných údajov
Osobné údaje získavame a zhromažďujeme primárne za účelom poskytovania právnych služieb a možnosti komunikácie, čo je hlavná činnosť našej advokátskej kancelárie. Väčšinu osobných údajov získavame priamo od klientov, alebo od spoločnosti Calendly v rámci online rezervácie konzultácie, aby sme mohli zabezpečiť riadne naplnenie účelu našej spolupráce. Poskytnutie osobných údajov je vo väčšine prípadov dobrovoľné, avšak ich úplnosť je nevyhnutná na poskytovanie kvalitných právnych služieb a poradenstva.
V určitých situáciách môžeme osobné údaje klientov získavať aj z verejne dostupných zdrojov, od orgánov justície, štátnej správy, samosprávy alebo od iných osôb. V takýchto prípadoch vždy postupujeme v súlade so zákonom a v najlepšom záujme klienta.
5. Práva dotknutej osoby
Právo na opravu – Ak sa dotknutá osoba domnieva, že údaje, ktorými Prevádzkovateľ disponuje, sú nepresné, neúplné alebo neaktuálne, má právo požiadať o ich opravu, doplnenie alebo aktualizáciu.
Právo na výmaz – Dotknutá osoba môže požiadať o vymazanie svojich osobných údajov, ak už nie sú potrebné na pôvodný účel spracúvania.
Právo na prístup – Dotknutá osoba má právo získať kópiu osobných údajov, ktoré o nej Prevádzkovateľ uchováva, ako aj informácie o spôsobe ich spracúvania.
Právo na obmedzenie spracúvania – V určitých prípadoch môže dotknutá osoba požiadať Prevádzkovateľa o dočasné obmedzenie používania svojich osobných údajov. To platí najmä vtedy, ak sa domnieva, že spracúvané údaje sú nepresné, alebo ak sa domnieva, že ich Prevádzkovateľ už nepotrebuje na pôvodný účel.
6. Zabezpečenie údajov
Zaviedli sme primerané bezpečnostné opatrenia na ochranu vašich osobných údajov pred náhodnou stratou, neoprávneným prístupom, použitím, zmenou alebo zverejnením.
Prístup k vašim osobným údajom majú iba naši zamestnanci a iné oprávnené tretie strany, ktoré ich potrebujú poznať na výkon svojich pracovných alebo zmluvných povinností. Tieto osoby spracúvajú údaje výhradne na základe našich pokynov a sú viazané povinnosťou mlčanlivosti.
7. Odvolanie súhlasu
Ak ste nám ako dotknutá osoba poskytli súhlas na spracovanie Vašich osobných údajov, máte právo tento súhlas kedykoľvek odvolať a to buď písomne alebo prostredníctvom zaslania správy na našu e-mailovú adresu – office@msak.sk.
ZÁSADY OCHRANY OSOBNÝCH ÚDAJOV
COPYRIGHT © 2024 | ŠIŠKA & ADVOKÁTI S.R.O.